V-am promis că voi reveni și cu serialele mai “serioase” care au apărut în această toamnă. Însă a trecut timpul și nu m-am apucat de lucru la articol, până când două prietene m-au întrebat dacă nu mai povestesc de seriale, că le-au plăcut recomandările din trecut. Datorită lor m-am mobilizat și…iată articolul. 🙂
Multe din serialele prezentate aici mi se par destul de bune, cred că vor primi și al doilea sezon.
Chicago Fire
Vă era dor de Chase din House? Dacă da, urmăriți Chicago Fire, Jesse Spencer are unul din rolurile principale. Chicago Fire este un serial despre viața unui grup de pompieri din Chicago. Fiecare episod prezintă câteva cazuri specifice acestei meserii dar în același timp ni se prezintă și aspecte din viața personală a pompierilor, așadar episoadele au legătură unele cu altele.
Nu este chiar preferatul meu, dar îl urmăresc cu plăcere.
Emily Owens M.D.
Un alt serial cu medici. Un lucru interesant de știut este că Mamie Gummer, cea care joacă rolul Emily Owens, este fiica lui Meryl Streep. Și se pare că este o actriță talentată, a fost nominalizată la diferite premii și a și câștigat câteva. Un alt actor oarecum cunoscut din serial este Justin Hartley – a jucat în serialul Pasiuni difuzat acum câțiva ani pe TVR 1.
În serial Emily Owens își începe rezidențiatul și constată cu neplăcere că o are ca și colegă pe fata din cauza căreia liceul a fost o experiență groaznică. Cassandra îi dăduse o poreclă, râdea de ea, antrena și pe alții să râdă de ea. Acum Emily trebuie să învețe să lucreze împreună cu Cassandra, trebuie să treacă peste faptul că Will, bărbatul de care este îndrăgostită, o place pe Cassandra, ba mai mult, trebuie să îi vadă la lucru pe Will și pe Cassandra împreună. Bineînțeles că în afară de aceste detalii personale ni se prezintă și diverse cazuri medicale.
Un serial ok.
Bunheads
Bunheads nu este doar dramă, ci și comedie. Este vorba despre Michelle, o dansatoare din Las Vegas care se căsătorește în fugă cu un admirator de-al ei. Se mută cu el într-un orășel mic, într-o casă frumoasă cu vedere la ocean, care este însă împărțită cu mama lui. După doar câteva zile soțul ei moare într-un accident așa că Michelle trebuie să învețe să conviețuiască cu soacra ei. Aceasta din urmă conduce o școală de dans iar Michelle va începe să dea lecții fetelor de acolo.
Nu e tocmai serialul meu preferat, dar în momente mai plictisitoare merge.
The Mob Doctor
Un serial care a fost și anulat între timp, am văzut zilele trecute ultimul episod. Din fericire au și dat un final poveștii, nu ca alții.
Grace este un tânăr chirurg care lucrează la un mare spital din Chicago. Pentru a-l salva pe fratele ei, devine datoare mafiei din oraș, așa că acceptă să-și “împrumute” serviciile membrilor. Cu toate astea nu acceptă să-și treacă peste onoare, nu face rău, refuză să omoare sau să rănească cumva pe cineva. Norocul ei este că șeful acceptă aceste lucruri. De ce le acceptă veți afla din serial.
Beauty and the Beast
Frumoasa Kristin Kreuk joacă în acest serial rolul unei polițiste care este salvată de la moarte de un om cu chip de bestie, Vincent. Acesta este un fost militar, care a participat la niște experimente. În timp ce colegii lui au murit, el a supraviețuit însă nu-și poate controla “ieșirile”, când se transformă și capătă super puteri.
Ideea nu e rea, dar serialul nu cred că va rezista prea mult pentru că scenariul nu este prea bine realizat. Nu prea mai au cum să lungească povestea, nu este suficient de captivant.
Underemployed
Din lista de seriale prezentată azi acesta e serialul care îmi place cel mai puțin. Pur și simplu mă plictisește. Mai ales că durează și 60 de minute.
Serialul este despre un grup de 5 prieteni care după ce au absolvit încearcă să-și găsească calea. Sophia își dorește să fie scriitoare dar lucrează ca și chelneriță pentru a se întreține; Daphne este un intern într-o agenție de publicitate și deși lucrează foarte bine, nu este plătită; Lou și Raviva s-au despărțit când ea a plecat în Los Angeles pentru a deveni cântăreață dar după 9 luni se reîntâlnesc căci Raviva este însărcinată; Miles își dorește să fie model dar momentan este ospătar într-un club.
Vegas
Vegas îmi place. Cred că au un buget mărișor altfel nu-mi explic distribuția excelentă: Dennis Quaid, Carrie-Anne Moss, Jason O’Mara.
Vegas este în mare un serial polițist, dar unul care se desfășoară în Vegas, în anii 1960. Așa că avem parte de machiaj și îmbrăcăminte din acea perioadă, mafie, cazinouri, în schimb nu avem tehnologia cu care ne încântă cei din CSI. Ceea ce face ca lucrurile să se desfășoare mai complicat dar și mai interesant. Crimele sunt rezolvate mai altfel decât cum ne-au obișnuit criminaliștii din Criminal Minds, CSI și restul.
Recomand serialul!
Sper să reușesc să mai fac un astfel de articol zilele următoare pentru că au mai apărut câteva seriale noi acum, la început de 2013. Plus că mai sunt datoare cu câteva comedii apărute astă toamnă.
Emily Owens si The Mob Doctor au fost deja anulate…
Si Emily Owens? Asta nu stiam. De Mob Doctor am scris ca a fost anulat, insa merita a fi urmarit, pentru ca are o finalitate. E ca un film mai lung. 🙂
Revenge l-ai vazut? Pe mine m-a captivat de la primul episod.
O sa incep si eu Emily Owens MD. Am vazut-o pe tipa in The good wife si mi-a placut cum se prosteste.
Da, imi place mult Revenge, am si scris de el: http://www.mihaelaanghel.com/2011/11/01/revenge/ 🙂
Chicago fire pare interesant, e pe placul meu, am sa arunc o privire cand o sa am timp.
Nu imi amintesc daca ai scris despre el, dar iti recomand cu multa caldura serialul Scandal, e creat de Shonda Rhimes si e absolut bestial, mie personal imi place mult de tot.
Nu am scris despre el, dar l-am incercat. Nu m-a “prins” insa. 🙂 Ma bucur ca ti-a placut tie! 🙂
Aham, adevarul e ca cam..acquired taste. Acum sunt in mari tandreturi cu Private Practice, eu tot timpul sunt mai in urma in ceea ce priveste serialele si nici nu sunt ahtiata dupa noutati…
Desi cred ca m-as uita cu placere la Emily Owens MD. Daca ma apuc de el totusi, schimbam impresii!
Si mie imi place Private Practice. 🙂
Chiar cautam ceva recomandari de seriale si ma bucur ca le-am gasit. Sper sa ma “prinda” macar unul dintre ele! 🙂
Sper sa-ti placa macar unul. 🙂
Mihaela, dar pe cand un articol cu recomandari de filme? Chiar as avea nevoie sa ma uit la ceva nou si pe gustul meu, iar la tine am gasit mereu idei bune. 🙂
Pai daca e cerere…o sa public unul zilele viitoare. Mai ales ca am tot fost pe la cinematograf, deci as avea despre ce filme sa scriu. 🙂
merci, chiar cautam un serial nou, ca pana apare Mad Men….ma multumesc cu The Good Wife dar apare doar lunea 🙂
am vazut-o pe Steep cea tanara in Good Wife, mi-a placut deci cred ca incerc asta
Si eu urmaresc The Good Wife, mi se pare un serial f bun si de calitate.
da, e foarte bun. sper sa tina asa, sa nu o lungeasca pana il strica (ca in forte multe cazuri).
Eu mă uit de 2 luni la Desperate Housewifes și îmi place tare mult.
Nu știu dacă mă mai apuc de alt serial, creează dependență și vreau să mă pun pe citit. Am prea mult cărți care așteaptă să fie citite. Am o carte pe care neapărat vreau să o citesc ”Diplomația” și apoi ”Mama și copilul”.
Eu am terminat Desperate Housewives. Mi-a placut si mie foarte mult.
Si eu vreau sa citesc mai mult dar cand ajung acasa si am deja ochii obositi de la birou prefer sa ma uit la un serial, chiar un serial mai usurel, ca sa ma relaxez.
Interesante recomandari, dar deocamdata as vrea sa le termin pe cele la care ma uit acum :).
🙂 Eu sunt la zi cam cu toate, de aceea tot caut seriale noi.
Momentant ma uit la Chicago Fire si nu cred ca am sa renunt la el pana nu-l termin, devine din ce in ce mai interesant. O sa salvez lista la Bookmarks, candva o sa am nevoie de o alta serie.