Vizitând Italia: insula Capri

După excursiile pe coasta Amalfi şi insula Ischia, ne-am îndreptat cu vaporaşul din Napoli spre Capri, ultima oprire înainte de deplasarea spre Sicilia. Auzisem lucruri foarte frumoase despre Capri, de-abia aşteptam să văd şi eu acest loc celebru, deşi nu credeam că va fi mai grozav decât coasta Amalfi.

Ziua însă nu a început prea bine. Vremea era urâtă, ploua tare şi bătea vântul. Pe drum spre port nu ştiam sigur dacă vom reuşi să plecăm sau nu spre insulă. Cu toate acestea vaporaşul a plecat, însă am fost anunţaţi că nu vom putea petrece întreaga zi pe insulă, aşa cum era stabilit, ci va trebui să ne reîntoarcem în jurul orei 14. Se anunţa furtună pe mare şi nu se mai riscau să facă curse după acea oră.

După un drum de vreo oră am ajuns pe insulă, unde, aşa cum ne aşteptam, vremea era la fel de urâtă ca şi-n Napoli. Ploua, bătea vântul. Noroc că aveam o pelerină de ploaie. Oricum stăteau vânzători şi-n port şi vindeau pelerine de ploaie, umbrele. Isteţi.

Insula Capri este formată din două sate: Capri şi Anacapri. Le-am vizitat pe ambele. În Capri ne-am plimbat pe străzi pline de cafenele, magazine de suveniruri şi buticuri, ne-am îndreptat către Belvedere Cannone, spre sud, unde am făcut cele două poze de mai jos. Superbă priveliştea! Tot în acea zonă este şi o mică grădină botanică, foarte frumoasă, dar nu am putut sta mai mult, ploua tare, bătea vântul. Nici nu reuşeai să vezi prea bine în jurul tău, să te bucuri de toată acea frumuseţe.

insula-capri capri

Pe străduţe am găsit şi magazinul Perfumes of Capri, ne-am oprit aici, am testat câteva parfumuri. Pe mine nu m-au încântat, nu mă abat de la parfumurile mele preferate.

parfumuri-capri perfumes-of-capri

Tot în Capri am intrat un pic şi la Hotel Syrene Best Western, pentru a admira terasa plină de lămâi. Această terasă este în apropierea piscinei, deci dacă eşti cazat la acest hotel poţi înota în piscina împrejmuită de livada de lămâi. Sau poţi lua masa în livadă. Superb loc. Şi m-am şi asortat cu pelerina mea de ploaie. 🙂

sirene-capri best-western-capri

Dacă ai posibilitatea de a stat mai mult în Capri şi ai parte şi de o vreme mai prietenoasă, poţi face o excursie opţională către Grotta Azzura sau poţi urca cu funicularul de la Marina Grande spre Capri.

După Capri, am luat autocarul şi ne-am îndreptat spre Anacapri, situat în partea de vest a insulei. Aici am şi mâncat ceva, la restaurantul Le Terrazze. Aveau meniuri stabilite, îţi alegeai pizza, paste sau peşte, primeai un desert, o băutură, pentru un preţ de 10-15 euro, nu mai ţin minte exact. Personalul era prietenos, ne-au salutat în română, s-au mişcat repede, deşi localul era plin ochi.

view-of-capri pizza-capri

Cam asta a fost aventura în Capri. Scurtă şi cam gri, precum vremea de afară, dar chiar şi aşa, insula este superbă. Dacă am perceput-o aşa şi pe o astfel de vreme, păi cred că pe soare este magnifică.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...